• Proeftrainen

Kinderen die kennis willen maken met de sport voetbal en/of onze vereniging, mogen éénmalig deelnemen aan een aantal trainingen. Dit houdt in dat hij/zij twee aaneengesloten weken (maximaal 4 trainingen) meetraint met één van onze jeugdteams. Om gebruik te maken van deze regeling, dient u als ouder(s) een e-mail te sturen naar jeugdbestuur@vvdefendert.nl met de naam en geboortedatum van uw kind. Het jeugdbestuur zal in overleg met desbetreffende trainers bepalen met welk team uw kind mee kan trainen. Mocht uw kind na deze proeftrainingen besluiten om graag te komen voetballen bij v.v. de Fendert, dan dient uw zoon/dochter lid te worden van onze vereniging. Meer informatie over lidmaatschap vindt u op deze website. Na inschrijving volgt een definitieve indeling in één van onze jeugdteams.

Voor vragen kunt u per mail contact opnemen met het jeugdbestuur.